skulle klara vad som helst

Hejsan, slapp dag idag. Imorgon däremot är ennu slappare, etik sen information, lunch sen matteprov. Slutar typ halv 2. Skön sista dag. Fredag klockan 08.29 drar jag, Jossan, Elinor och Amanda på tåget upp emot Funäsdalen/Tänndalen. Ska bli roligt men hemskt. Jag kommer sakna alla ju. Hatar de. 3 veckor är för mycket. Men iallafall så kommer min pojkvän hit o sover här inatt, så imorgon efter skolan ska vi baka, ut o gå o bara ha en perfekt sista dag tillsammans. Blir en värre del att säga hejdå på kvällen men de vill ja inte ens tänka på. Ta vara på sista tiden är allt jag tänker nu så. Snart åker han hemifrån så ska vi dra oss till McDonalds med Robert med tror ja de va;). Ha en bra kväll o morgondag. Jag hör av mig på tåget på fredag. Puss!

HOPPAS AV HELA MITT HJÄRTA ATT DE HAR EL UTTAG PÅ BUSSEN DÄR VI SKA SITTA I 9 TIMMAR.


Jag älskar dig David<3!  (första gången jag var hos honom.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0