the day

Om ungefär 5 timmar sätter jag mig i bilen för att åka söder ut. Ner till Danmark för att se på JB konserten! Shit va coolt de kommer att vara. Dock är de jobbiga att jag börjar bli sjuk. Näsan rinner, ögat rinner, känner mig lite varm och ont i halsen. Perfekt... På måndag blir det att ta första vårfikan med tjejerna innan skolan. Och på tisdag blir det ingen skola för mig, för då ska jag röntga huvudet och se om jag inte har migrän om de är någonting annat? Vem vet?. Nej usch. Nu ska jag lägga mig och sova innan jag går upp igen;) är spänd så roligt det kommer att vara.

Btw igår natt när älsklingen hämtade mig o sov här inatt och var med mig hela dagen idag. Det var enormt mysigt. Älskar verkligen min David! på onsdag är de våran dag igen, tiden går fort!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0