Varför längtar jag hem så mycket?

1. Det här är en håla, man kan verkligen inte göra någonting efter man har slutat. Närmaste "Kjåsk" är 1 km bort.

2. Det började bli vår och varmt (bortse från idag) hemma. 

3. Jag vill inte gå upp 6 o jobba till typ 5. UTAN ATT FÅ BETALT!

4. Mitt rum o min säng! Här är det hårda sängar och känns som någon dött i rummet jag sover i.

5. Jag missar allting som händer hemma. 

6. Man kan inte träna ordentligt utan istället blir man tjock när man försökt att gå ner...

7. Det enda man gör på fritiden är att lösa korsord.

8. Inga roliga jobbsysslor. (Vill inte ens bli något inom vintervärlden)

9. Maten är inte mat typ. Så man blir småhugrig hela tiden. 

10. 13 timmar hemifrån säger nog de mesta. För långt borta.

11. Saknar mamma, hon som alltid försöker peppa mig o låta mig göra de bästa jag kan. Jag blir bara arg när hon försöker peppa mig nu för jag saknar henne.

12. Saknar pappa, alla hans störiga små kommentarer och "slagsmål". Att bli retad av min pappa är något jag saknar sjukt mycket.

13. Saknar min bror, våra små tjafs om ingenting och alla samtal vi ibland kan ha. 

14. Saknar mina fina klasskompisar, alla är ute på praktik och alla är underbara på sina egna sätt.

15. Saknar min fina vänner hemma, är också en stor del av mitt liv och speciella på alla sätt.

16. Saknar min pojkvän, han som alltid hjälper mig och älskar mig för den jag är. Vi är speciella tillsammans, som inga andra. Jag saknar att ha hans armar omkring mig när jag ska sova.

17. Saknar min pojkväns familj, Fanny, Sabina, Helene och Putte och även alla djuren, alla är väldigt fina och underbara människor. Tomt utan er.

18. LÄNGTAR EFTER ATT SE HUR ALLT SER UT HEMMA.

19. längtar nästan till skolan till o med... sjukt



Sådär en liten lista men några orsaker.


Positivt:
1. Är med Jossan.
2. Kom bort från vardagen, lära sig att vara borta från hemmet.

lite skillnad på listan kanske?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Härda ut, gulle-Felle! Snart är du hemma här med oss andra igen :) We miss you as well!

<3

2011-03-20 @ 22:49:06
URL: http://nevermindthemonkey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0