chest to chest


Han som åker till mig mitt i natten bara för att få träffa mig. Han som sover så sött när jag går upp på mornarna. Han som alltid värmer mig när jag är kall. Han som fick mig att inse att kärlek är någonting betydelsefullt. Han som får mig vilja åka tillbaka till honom så fort jag åkt ifrån honom. Han som har fått mig att älska fast jag trodde att det var meningslöst. Han som fick mig att tro på kärlek. Han som förlåter mig när jag gjort någonting dumt. Han som alltid finns där för mig. Han som torkar bort mina tårar och säger ”Det kommer att blir bra älskling!” Han som får mig att skratta även när det rinner tårar nerför kinderna. Han som kan få mig lugn när allt är som värst. Hans lukt som får mig tygg. Han som pussar mig i pannan när vi står och bara håller om varandra. Han som gör mig lycklig!<3 

Min andra halva, jag älskar dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0