do you know?

Iförrgår var jag ute och gick med min fina, vi tog fina bilder med. Som kommer upp såsmåningom. Igår kollade jag på LSW IF Dam med Amanda, blev 2-2. Efter matchen när jag gick hem så ringde jag David, han klickade mig den bajsen, men sen ringde jag igen o han frågade om jag ville sova med honom. Klartman vill det, så han packade och åkte till mig. Söt pojkvän man har! Idag var det nationellt prov, hoppas att det gick bra. Jag svamlade ihop någonting bara sådär ;D! Efter nationella kände jag att min huvudvärk var hemsk och jag åkte hem. Gick och la mig o sov till typ 4, så nu är det bättre. Nu ska jag ta tag i mitt pluggade! usch va mycket det är. Hoppas att mitt huvud känns bättre imorgon med, för då blir det "Halv åtta hos mig" hos Amanda. Ska bli riktigt roligt och bra faktiskt. Efter skolan direkt imorgon ska jag och Jossan till resia och se varför vi inte fått våra biljetter för resan som närmar sig. Livet känns bra nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0