får jag sitta bredvid dig?

Hej, nu va det ett par dagar sen jag skrev. Jag skulle ju tälta i Karlsby i fredags men istället drog vi till Valdermarsvik och sov i en stuga. Kvällen började bra o slutade roligt för vissa;D haha. Igår kom vi hem typ vid halv 4 då packade jag upp mina saker så åkte vi till David och hämtade packning för han skulle sova hos mig. När vi kom tillbaka kollade vi på One Tree Hill och köpte kinamat. Sjukt gott. Sen bastade vi, pratade och bara hade det mysigt! Vaknade skapligt idag men kollade på One Tree Hill och mös tills nu. Nu ska vi snart träffa Tobbe o Max så ska dom köra minigolf o jag ska kolla på. ;) Får se vad som händer senare idag. Ha de bra!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0