home

Nu har ni fått lite bilder från resan. Jag är både glad och ledsen över att vara hemma. Resan var helt underbar! Barcelona och Florens är två toppen ställen! Solat, shoppat och chillat. Det är ungefär så hela resan har gått till. Älskar att vara utomlands!! Men när man kommer hem och får en bamse kram av mamma och när pojkvännen åker till mig för han har saknat mig så mycket, då känner man att det är riktigt perfekt här hemma med! Tack SP09 för en fin resa!

Idag vaknade vi, duschade och fixade oss. Sen åkte vi till rävbacka och gick en sväng, dock är mitt knä lustigt så det gjorde ont att gå men vad gör det ;D! När vi gått runt ett tag så la vi ut en filt i solen och bara mös! Så jävla mysig dag har det varit! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0